Prisvindende
keb-bukser

Nu opdateret

 


Her hos Fjällräven stopper produktudviklingen aldrig. Det gode kan næsten altid blive bedre. Så i stedet for at hvile på laurbærene, da vores prisvindende Keb-bukser blev lanceret, begyndte vi at spekulere på, hvordan vi kunne gøre dem endnu bedre. En måde var at bede alle som bruger Keb-bukserne, om at dele deres erfaringer og komme med forslag. Det kan lyde som om, at vi har en særdeles moderne udviklingsstrategi, men det har vi ikke. Det er den samme udviklingsstrategi, som Åke Nordin, Fjällrävens grundlægger, brugte, da han udviklede sin første rygsæk; via annoncer, som selvfølgelig handlede om funktionalitet og holdbarhed, bad han også brugerne om at give ham feedback. Det var tilbage i 1960. Siden da, har brugernes feedback være essentiel, og den måde vi arbejder på.

Nye detaljer, optimeret funktionalitet
Oplev vores opdaterede
Keb-bukser