Søg produkt:

Almindelige spørgsmål

Hvordan søger jeg efter et produkt?

For at gøre det så let som muligt har vi lavet mange forskellige muligheder for at filtrere på og søge efter vores produkter. Øverst kan du gennemse kategorierne og derefter indsnævre, hvilket produkt du søger efter. Du kan også filtrere efter f.eks. aktivitet og/eller farve.

Hvis du ved, præcis hvad du har brug for, kan du bruge vores søgefelt. Her skal du bare skrive, hvad du søger efter, og så finder du det hele.

Når du har fundet det ønskede produkt, kan du ganske enkelt klikke på "Læg i indkøbskurv". Derefter kan du fortsætte med at handle eller angive betalings- og leveringsoplysningerne ved at følge vejledningen på skærmen.

Skal jeg absolut oprette en konto?

Nej, du behøver ikke en konto for at handle hos Fjällräven.

Men hvis du opretter en konto, slipper du for at skulle angive alle dine oplysninger, hver gang du handler hos os. Du kan også se dine tidligere ordrer og spore dine aktuelle ordrer.

Har I en størrelsesguide?

Ja, vi ønsker ikke at levere produkter, der ikke passer.

Se vores størrelsesvejledning, som du finder her og på produktsiden. Den indeholder alle de nødvendige oplysninger, så du får tøj, der passer dig perfekt.

Kan jeg få flere oplysninger om produkterne?

Vi forsøger at offentliggøre så mange nyttige oplysninger som muligt om alle vores produkter for at hjælpe dig med at købe det, der passer bedst til dig.

Produktsiden for hver vare indeholder oplysninger om størrelse, en kort og en lang beskrivelse, en materialebeskrivelse, billeder og en produktfilm og andre relevante film, hvor f.eks. materialet beskrives nærmere. Hvis du har flere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvor vi vil gøre vores bedste for at besvare dine spørgsmål så hurtigt og så fyldestgørende som muligt.

Jeg har afgivet en ordre. Kan jeg annullere eller ændre den?

Når din ordre er blevet bekræftet, kan du ikke ændre den før afsendelse.

Du kan annullere den, men det skal ske hurtigt. Ring til kundeservice med det samme. De vil så gøre deres bedste for at annullere ordren.

Vi kan imidlertid ikke love, at de vil kunne annullere leveringen, hvis du allerede har modtaget en e-mailbekræftelse om, at dine varer er afsendt.

Du kan finde flere oplysninger om annullering af ordrer i vores returneringspolitik. Hvis din ordre allerede er blevet afsendt, skal du returnere varerne til os.

Hvordan ændrer jeg min adresse?

Hvis du allerede har en konto, kan du ændre din adresse ved at logge på Min konto. Her skal du ganske enkelt vælge "Rediger adresse".

Jeg har set en reklame for et produkt, men jeg kan ikke finde det på hjemmesiden

Du skal blot indtaste navnet på produktet i søgefeltet eller gå til den specifikke kategori øverst på hjemmesiden, så kommer du direkte til produktet.

Hvis du ikke kan finde produktet, eller hvis du ikke er helt sikker på, hvad du leder efter, kan du kontakte kundeservice og give os så mange oplysninger, du kan huske. Så vil vi prøve at finde det for dig.

Jeg får ikke tilsendt jeres nyhedsbrev

Hvis du ikke får tilsendt vores nyhedsbrev, risikerer du at gå glip af mange spændende nyheder. Den mest almindelige årsag til dette problem er, at dit e-mailprogram markerer e-mails fra os som spam og placerer dem i din mappe med spam. Det kan du undgå ved at føje newsletter@fjallraven.com til din e-mailadressebog. Dermed skulle du kunne modtage vores e-mails helt uden problemer. Hvis du allerede har kontrolleret dette og stadig ikke modtager nyhedsbrevet, skal du kontrollere, at du indtastede den rigtige e-mailadresse, da du tilmeldte dig. Log på Min konto, eller kontakt kundeservice. Vi vil gøre vores bedste for at løse problemet for dig.

Jeg har generelt problemer med at få adgang til eller handle på jeres hjemmeside

Hvis du generelt har problemer, anbefaler vi, at du kontrollerer, at du har de nyeste opdateringer og programrettelser til dit operativsystem. Vi anbefaler dig, at du jævnligt opdaterer din webbrowser, så du har den nyeste version. Det er nemlig med til at give dig den mest tilfredsstillende oplevelse af vores hjemmeside.

Hvis du stadig har problemer med at bruge vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig.

For at hjælpe os med at løse problemet bedes du give os så mange af de følgende oplysninger som muligt:
• Operativsystem (f.eks. Windows XP, Mac OS 10.0)
• Internetbrowser (Internet Explorer 7, Google Chrome)
• Den URL-adresse du prøvede at få adgang til (f.eks. http://www.google.com)
• Hvornår problemet opstod (dato og klokkeslæt)
• Alle de fejlmeddelelser, der blev vist på skærmen. Kopier og indsæt dem i e-mailen

Jeg kan ikke se videoerne

Hvis du ikke kan se vores videoer, skal du kontrollere, at du har Adobe Flash Player 9 eller nyere installeret på computeren. Hvis du ikke har programmet installeret, skal du klikke her (http://get.adobe.com/flashplayer) og følge instruktionerne. Kontakt kundeservice, hvis du stadig har problemer efter at have installeret version 9.

Jeg har problemer med indkøbskurven

Hvis varer forsvinder fra indkøbskurven, kan det skyldes, at du bruger knappen Tilbage i internetbrowseren i stedet for at klikke på et af linkene "Fortsæt med at handle ..." på siden med indkøbskurven.

Hvis du stadig har problemer, kan du prøve at slette cookierne på computeren. Det gøres normalt ved at vælge "Funktioner" i internetbrowseren og slette browserdataene.

Jeg kan ikke logge på min konto

Når du vil handle hos os, bliver du bedt om at logge på. Hvis du ikke kan huske adgangskoden, kan du indtaste e-mailadressen i feltet "Glemt password?" på logonsiden. Derefter sender vi dig en e-mail med din adgangskode.

Du kan altid ændre din adgangskode, e-mailadresse og alle dine andre oplysninger ved at logge på Min konto.

Hvis du stadig har problemer med at logge på, eller hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Min betaling er blevet afvist

Der kan være mange grunde til, at din betaling afvises. Kontroller oplysningerne på din Fjällräven-konto for at sikre dig, at kortoplysningerne, såsom korttype, udløbsdato, navn og faktureringsadresse, er rigtige.

Indtast oplysningerne for et andet kort, hvis problemet fortsætter.

Kontakt kundeservice, hvis det ikke løser problemet. Så vil vi prøve at hjælpe dig.

Jeg har set et produkt, som åbenbart ikke længere er på lager

Nogle af vores mest eftertragtede produkter forsvinder meget hurtigt, så du skal være hurtig. Nogle af vores produkter er dog faste varer, der hele tiden kommer på lager. Hold øje med butikken, eller brug vores Butikssøger til at finde en butik nær dig.

Er det muligt at returnere varer, der er købt online, i Fjällräven-butikker?

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at returnere varer, der er købt online, i butikker. Læs vores returneringspolitik for at få flere oplysninger, eller ring til kundeservice.

Hvordan renser jeg min Kånken?

Du skal ikke maskinvaske din Kånken, da det ødelægger de vandafvisende egenskaber for Vinylon F-materialet. Håndvask i stedet din Kånken i lunkent vand med en blød børste.

Kan jeg vokse min Kånken?

Nej, eftersom Kånken ikke er fremstillet af G-1000, men derimod af Vinylon F, kan dette ikke anbefales.

Vil farverne på min Kånken smitte af i begyndelsen?

Der kan være lidt overskudsfarve. For at undgå at rygsækken smitter af, kan du skylle den i noget lunkent vand, inden du tager den i brug. Vær forsigtig, når du bærer rygsækken sammen med noget lyst tøj.

For at modtage din pakke før jul, bestil inden: 2015-12-17T15:00 Udvidet returnering i juleperioden indtil 15. januar 2016 for ordrer afgivet mellem 20. november - 31. december 2015